…pro Váš lepší zítřek

Zdravý životní styl

"Zdraví je stav úplného tělesného, ​​duševního a sociálního blahobytu, není to tedy pouze absence choroby nebo nemoci." Takto definovala zdraví Světová zdravotnická organizace (WHO) již v roce 1948. Celkové fyzické zdraví podporuje naše fyzická aktivita, lékařská péče, spánek a odpočinek, dostatečný příjem živin a tekutin a současně absence alkoholu a drog. Duševní zdraví podporuje naše schopnost si užívat život, přizpůsobování se podmínkám kolem nás, pocit bezpečí, dosahování našich cílů a zvládání stresu.

Sociálního blahobytu dosahujeme kvalitním životním prostředím kolem nás a celkovou kvalitou našeho života. Zdraví tedy není jenom jedno. Zdraví je výstupem mnoha vstupů. Zamyslete se nad nimi, děláte opravdu vše pro to, abyste byli zdraví.

Masturbuji i desetkrát denně – jsem normální?

Rozdíly v potřebě sexu jsou v rámci populace obrovské. Někdo vyhledává uspokojení mnohokrát denně, jinému stačí sex jednou za několik týdnů. Možná se i právě vy ptáte, co je vlastně norma a od kdy je už člověk považován za nadměrně náruživého?

Luisa Sárová |6 minut čtení

Osvojte si asertivní chování a komunikujte jako profík

Asertivita – důležitá komunikační dovednost, která vede ke spokojeným vztahům. I přesto však stále tíhneme k neefektivním stylům komunikace. Proč? Protože schopnost ovládat asertivitu do značné míry ovlivňuje naše vychování, názory a postoje. Naštěstí ale máme vždycky právo své chování změnit. Tak proč se nenaučit být více asertivní a vést spokojenější život?

Martina Janoutová |11 minut čtení

Jak aktivně budovat imunitu? Stravou, přísunem betaglukanů i pohybem

Rozhodně byste neměli čekat, až vás s podzimními sychravými dny přepadne nějaká infekce. Mnohem lepším receptem je svoji obranyschopnost aktivně a efektivně posilovat. Přinášíme vám pohled na tři zásadní oblasti, které by přitom neměly uniknout vaší pozornosti.

Redakce |5 minut čtení

Jak trvale změnit své návyky k lepšímu

Udělat ve svém životě velkou pozitivní změnu – to zní vždy lákavě. Jenže ne vždy je to tak snadné, jak si zprvu představujeme. Vytvořit si nový, lepší návyk a udržet si ho po zbytek života je náročnější, než se zdá. Co můžete udělat pro to, abyste svůj život změnili k lepšímu? A které metody se osvědčily ostatním?

Klára Kubáčková |10 minut čtení

Matematika je všude kolem nás. Naučíme vás ji vidět!

Byla pro vás matematika obávaným předmětem? Cenila zuby a tasila drápy kdykoli jste usedli do školních lavic? Možná jste jen neměli štěstí na učitele, který by vám ji správně podal. Anebo vás čísla a vztahy mezi nimi naopak lákaly? Vstupte spolu s námi do světa matematiky. Je všude kolem a vítán je opravdu každý!

Lucie Vařechová |9 minut čtení

Problém jménem nízké sebevědomí aneb Techniky, které vám pomohou se sebedůvěrou

Sebevědomí hraje významnou roli v pracovních a partnerských vztazích. Ve velkém míře určuje to, kým jsme, jak se cítíme i jak se navenek prezentujeme. Problém nastává, pokud je sebevědomí příliš nízké, nebo naopak přehnaně vysoké. Žádný extrém totiž není dobrý. I zde tedy platí pravidlo zlaté střední cesty. Jenže jak se s nízkým sebevědomím vypořádat a jak nesklouznout k přehnané sebejistotě?

Martina Janoutová |9 minut čtení

Další články

Nejčtenější články

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnadnější použití našeho webu. Pokračováním souhlasíte s podmínkami.